4 είδη στην τιμή των 2. Χρησιμοποιήστε τον κωδικό: 4FOR2 Ανανεώστε το στυλ σας - δείτε τις νέες αφίξεις! Δωρεάν δώρο για κάθε αγορά άνω των 100 €!

    ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

    ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ «4 ΓΙΑ 2»

    1. Διοργανωτής της προσφοράς

    Ο διοργανωτής της προσφοράς «4 για 2» είναι η UVECTO d.o.o., με έδρα την Kovinarska cesta 4, 1241 Kamnik.

    2. Σκοπός της προσφοράς

    Σκοπός της προσφοράς είναι να προσφέρει στους πελάτες μια πιο ευνοϊκή αγορά όταν αγοράζουν 4 προϊόντα ταυτόχρονα.

    3. Διάρκεια της προσφοράς

    Η προσφορά στο ηλεκτρονικό κατάστημα LELOSI ισχύει από 5 Δεκεμβρίου 2025 έως 21 Δεκεμβρίου 2025.

    4. Όροι συμμετοχής

    Οι εκπτώσεις στο πλαίσιο της προσφοράς είναι διαθέσιμες σε όλους τους πελάτες. Προϋπόθεση είναι ο πελάτης να ολοκληρώσει την αγορά κατά τη διάρκεια της περιόδου προσφοράς.

    5. Μέθοδος υπολογισμού των εκπτώσεων

    Η προσφορά βασίζεται σε μια ποσοτική έκπτωση, η οποία επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν μια πιο ευνοϊκή αγορά όταν αγοράζουν τουλάχιστον 4 προϊόντα ταυτόχρονα. Με την αγορά τεσσάρων προϊόντων, ο πελάτης λαμβάνει έκπτωση ίση με την αξία των δύο φθηνότερων προϊόντων.

    Η αξία των δύο φθηνότερων προϊόντων αφαιρείται από το συνολικό ποσό αγοράς.

    Ο πελάτης λαμβάνει την έκπτωση εισάγοντας τον κωδικό 4FOR2.

    Η έκπτωση ισχύει για όλα τα προϊόντα εκτός από τα είδη Outlet, τις δωροκάρτες, τα πακέτα, τις εκπλήξεις και τα προϊόντα από τη Χριστουγεννιάτικη Συλλογή 2025.

    6. Επιστροφές

    Η προϋπόθεση για την απόκτηση της έκπτωσης στο πλαίσιο της προσφοράς «4 για 2» είναι η αγορά τουλάχιστον 4 προϊόντων. Σε περίπτωση επιστροφών, ο πελάτης εξακολουθεί να δικαιούται να διατηρήσει την έκπτωση για τα προϊόντα που διατηρεί, όπως περιγράφεται παρακάτω.

    Εάν ο πελάτης επιστρέψει ένα από τα 4 προϊόντα που αγόρασε στο πλαίσιο της προσφοράς «4 για 2», η επιστροφή χρημάτων για αυτό το είδος υπολογίζεται εκ νέου, έτσι ώστε ο πελάτης να διατηρήσει έκπτωση 30% σε καθένα από τα υπόλοιπα τρία προϊόντα. Εάν ο πελάτης επιστρέψει δύο από τα 4 προϊόντα που αγόρασε στο πλαίσιο της προσφοράς «4 για 2», ο πελάτης διατηρεί έκπτωση 20% σε καθένα από τα δύο προϊόντα που διατηρεί.

    Η επιστροφή χρημάτων διεκπεραιώνεται έτσι ώστε ο πελάτης να διατηρεί μόνο την έκπτωση που αντιστοιχεί στον τελικό αριθμό ειδών που αγοράστηκαν μετά την επιστροφή. Το ποσό επιστροφής χρημάτων για τα επιστρεφόμενα είδη υπολογίζεται ως η διαφορά μεταξύ του καταβληθέντος ποσού και της συνολικής τιμής των προϊόντων που έχουν κρατηθεί με την ισχύουσα έκπτωση.

    Εάν, μετά τον επανυπολογισμό, ο πελάτης υποχρεωθεί να πραγματοποιήσει πρόσθετη πληρωμή για τα προϊόντα που κράτησε, ο διοργανωτής δεν θα ζητήσει καμία πρόσθετη πληρωμή και ο πελάτης δεν θα δικαιούται επιστροφή χρημάτων.

    Εάν ο πελάτης επιστρέψει τρία προϊόντα εντός της προσφοράς «4 για 2» και κρατήσει μόνο ένα, το υπόλοιπο προϊόν χρεώνεται στην πλήρη τιμή, σαν να είχε αγοραστεί εκτός της προσφοράς.

    Πρακτικό παράδειγμα

    Ο πελάτης αγοράζει 4 προϊόντα, αξίας 10 ευρώ το καθένα, συνολικά 40 ευρώ. Η προσφορά «4 για 2» σημαίνει ότι πληρώνει μόνο 20 ευρώ, καθώς λαμβάνει έκπτωση ίση με την αξία των δύο φθηνότερων προϊόντων.

    Εάν ο πελάτης επιστρέψει 1 προϊόν, η επιστροφή χρημάτων επανυπολογίζεται. Ο πελάτης διατηρεί έκπτωση 30% σε καθένα από τα τρία προϊόντα που έχουν κρατηθεί. Για ένα προϊόν αξίας 10 ευρώ, η τιμή έκπτωσης για καθένα από τα τρία προϊόντα είναι 7 ευρώ. Η επιστροφή χρημάτων για το επιστρεφόμενο προϊόν υπολογίζεται ως εξής: από το συνολικό καταβληθέν ποσό (20 EUR), αφαιρείται το ποσό για τα τρία διατηρημένα προϊόντα (3 × 7 EUR = 21 EUR). Η διαφορά (εάν είναι θετική) επιστρέφεται στον πελάτη. Σε αυτό το παράδειγμα, ο πελάτης δεν λαμβάνει επιστροφή χρημάτων για το επιστρεφόμενο προϊόν, καθώς η αξία των τριών διατηρημένων προϊόντων με την έκπτωση 30% θα ήταν 21 EUR, ενώ ο πελάτης πλήρωσε μόνο 20 EUR.

    7. Αλλαγές στους όρους και τις προϋποθέσεις

    Ο διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αντικειμενικών λόγων (εξάντληση αποθεμάτων, νομοθετικές αλλαγές ή άλλες απρόβλεπτες περιστάσεις), να τροποποιήσει τους όρους της προωθητικής ενέργειας, συμπεριλαμβανομένης της διάρκειάς της, του εύρους της έκπτωσης ή της επιλογής προϊόντων, και δεσμεύεται να δημοσιεύσει με σαφήνεια και έγκαιρα τυχόν αλλαγές.

    Οι εκπτώσεις στο πλαίσιο αυτής της προωθητικής ενέργειας δεν μπορούν να συνδυαστούν με άλλες εκπτώσεις, προωθητικές ενέργειες ή ειδικές προσφορές, εκτός εάν αναφέρεται ρητά διαφορετικά σε μια μεμονωμένη προσφορά ή στον ιστότοπο.

    8. Εφαρμογή γενικών όρων και ειδικών όρων πωλήσεων

    Οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις που διατίθενται στη διεύθυνση https://lelosi.gr/pages/terms-of-service ισχύουν για αγορές που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της προσφοράς «4 για 2», καθώς και για τους ειδικούς όρους πωλήσεων που περιέχονται στο παρόν έγγραφο.

    Οι ειδικοί όροι πωλήσεων συμπληρώνουν τους υπάρχοντες και έγκυρους γενικούς όρους και προϋποθέσεις. Όλες οι διατάξεις των γενικών όρων και προϋποθέσεων που δεν ορίζονται διαφορετικά από αυτούς τους ειδικούς όρους πωλήσεων ισχύουν επίσης για αγορές στο πλαίσιο της προσφοράς «4 για 2». Σε περιπτώσεις όπου οι εν λόγω ειδικοί όροι πωλήσεων εισάγουν αλλαγές, υπερισχύουν των γενικών όρων και προϋποθέσεων. Ο πελάτης υποχρεούται να διαβάσει και να συμμορφωθεί τόσο με τους γενικούς όρους όσο και με τους ειδικούς όρους πωλήσεων της προσφοράς.

    Με την υποβολή παραγγελίας που αποτελεί μέρος της προσφοράς, ο πελάτης εκφράζει τη συγκατάθεσή του να δεσμεύεται από τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις και τους ειδικούς όρους πωλήσεων.

    9. Κατάχρηση

    Ο διοργανωτής δεν φέρει καμία ευθύνη εάν η συμμετοχή στην προωθητική ενέργεια δεν είναι δυνατή λόγω προσωρινής μη διαθεσιμότητας του ιστότοπου ή άλλων τεχνικών λόγων.

    Ο διοργανωτής δηλώνει ότι οποιαδήποτε υποψία κατάχρησης, παρατυπίας ή προσπάθειας μη εξουσιοδοτημένης χρήσης της προωθητικής ενέργειας θα καταγράφεται δεόντως και θα λαμβάνονται τα κατάλληλα μέτρα. Σε περίπτωση επιβεβαιωμένης κατάχρησης, ο διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείσει τον πελάτη από περαιτέρω συμμετοχή ή περαιτέρω αγορές στο πλαίσιο της προωθητικής ενέργειας.

    Στο Kamnik, 5 Δεκεμβρίου 2025