35% έκπτωση σε ΚΑΘΕ δεύτερο προϊόν με κωδικό: LELOSI35

ΣΥΝΉΘΕΙΣ ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ

Γενικές Ερωτήσεις

Πώς πλένω τα προϊόντα LELOSI; Μπορώ να τα στεγνώσω στο στεγνωτήριο;
Συνιστούμε να τα πλένετε σε πρόγραμμα πλύσης με μαλακό πλύσιμο στους 30 βαθμούς. Είναι πολύ σημαντικό να γυρίζετε τις εκτυπώσεις από την εσωτερική πλευρά.
Το στέγνωμα στο στεγνωτήριο δεν επιτρέπεται.
Μην χρησιμοποιείτε χλωρίνη!
Πώς ξέρω ποιο μέγεθος να επιλέξω;
Για την επιλογή του σωστού μεγέθους, μπορείτε να βοηθηθείτε με τον πίνακα μεγεθών που βρίσκεται δίπλα σε κάθε προϊόν στον ιστότοπό μας. Εάν δεν μπορείτε να αποφασίσετε για το κατάλληλο μέγεθος ακόμη και αφού ελέγξετε τον πίνακα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@lelosi.gr και θα σας βοηθήσουμε.
Τα κολάν LELOSI είναι διαφανή;
Τα κολάν δεν είναι διάφανα. Η μερική διαφάνεια μπορεί να εμφανιστεί μόνο όταν επιλέγεται λάθος μέγεθος - σε αυτή την περίπτωση το υλικό μπορεί να είναι υπερβολικά τεντωμένο, οπότε η επιλογή του σωστού μεγέθους είναι σημαντική.
Σε μια διαφήμιση, στο Facebook, σε έναν φίλο... Είδα ένα προϊόν LELOSI, το οποίο δεν υπάρχει στη συλλογή στην ιστοσελίδα. Μπορώ να το παραγγείλω τελικά;
Επειδή η προσφορά των προϊόντων μας ανανεώνεται συχνά, ώστε να παραμένουν μοναδικά, μπορείτε να επιλέξετε μόνο από τα προϊόντα που υπάρχουν σε απόθεμα στην ιστοσελίδα. Άλλα μοντέλα δυστυχώς έχουν εξαντληθεί.
Είναι τα κολάν LELOSI κατάλληλα για έγκυες γυναίκες;
Τα κολάν LELOSI είναι ψηλόμεσα, πολύ ελαστικά και δεν περιορίζουν, γι' αυτό και πολλές έγκυες πελάτισσες αγαπούν να τα φορούν. Ωστόσο, εξαρτάται επίσης από το σώμα, το μέγεθος της κοιλιάς κ.λπ.
Είναι τα κολάν LELOSI κατάλληλα για έντονη άσκηση;
Το υλικό του κολάν LELOSI είναι πολύ διαφορετικό από το υλικό των κλασικών αθλητικών κολάν. Πολλοί πελάτες είναι ευτυχείς που τα χρησιμοποιούν για γιόγκα, πιλάτες και περπάτημα. Ωστόσο, πρέπει να γνωρίζετε ότι η έντονη άσκηση μπορεί να βλάψει τις ίνες και να προκαλέσει φθορά.

Πληρωμές, επιστροφές και ανταλλαγές

Πώς μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου LELOSI;
Οι υποστηριζόμενες μέθοδοι πληρωμής στη σελίδα μας περιλαμβάνουν πληρωμή με αντικαταβολή, πιστωτική/ χρεωστική κάρτα.
Ο μεταφορέας δεν μου παρέδωσε τιμολόγιο ή/και απόδειξη πληρωμής. Είναι λογικό αυτό;
Οι ταχυμεταφορείς δεν παραδίδουν τα παραστατικά και δεν περιλαμβάνονται στο δέμα. Η αποστολή της απόδειξης γίνεται αυτόματα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας μετά την επιτυχή παραλαβή της αποστολής.
Θα ήθελα να λάβω ένα εταιρικό τιμολόγιο για την παραγγελία μου. Πώς μπορώ να το λάβω;
Στείλτε μας τα στοιχεία της εταιρείας σας και τον κατάλογο των ειδών που θα θέλατε να παραγγείλετε στο info@lelosi.gr και θα σας στείλουμε μια ηλεκτρονική απόδειξη. Το παρασταστικό απόδειξης για μια ηλεκτρονική αγορά που έχει ήδη εκδοθεί δεν μπορεί να αλλάξει.
Το μέγεθος των προϊόντων που έλαβα δεν μου ταιριάζει. Μπορώ να τα αλλάξω; Ποια είναι η διαδικασία;
Ασφαλώς και μπορείτε να τα ανταλλάξετε. Αναζητήστε τη φόρμα ανταλλαγής σε αυτόν τον σύνδεσμο: https://lelosi.gr/pages/returns. Εκεί θα λάβετε όλες τις πληροφορίες. Αν έχετε περισσότερες ερωτήσεις, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@lelosi.gr και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Τα προϊόντα που παρέλαβα δεν μου ταιριάζουν και θέλω να τα επιστρέψω. Μπορώ να το κάνω αυτό; Ποια είναι η διαδικασία;
Φυσικά και μπορείτε να τα επιστρέψετε. Παρακαλούμε αναζητήστε το έντυπο επιστροφής χρημάτων σε αυτόν τον σύνδεσμο: https://lelosi.gr/pages/returns. Εκεί θα λάβετε όλες τις πληροφορίες. Εάν έχετε περισσότερες ερωτήσεις, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@lelosi.gr και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Τα προϊόντα που παρέλαβα είναι κατεστραμμένα. Τι μπορώ να κάνω;
Σας παρακαλούμε να μας στείλετε μια φωτογραφία των χαλασμένων αντικειμένων στο info@lelosi.gr Θα βρούμε μια λύση και θα προσπαθήσουμε με κάθε τρόπο να επιλύσουμε το πρόβλημα στην καλύτερη περίπτωση για εσάς.