ΣΥΝΉΘΕΙΣ ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ

Γενικές Ερωτήσεις

Θέλω να αγοράσω ένα προϊόν που έχει εξαντληθεί στον ιστότοπο. Πότε θα είναι ξανά διαθέσιμο;
Επιλέξτε το μέγεθός σας στη σελίδα του προϊόντος που σας ενδιαφέρει και κάντε κλικ στο ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΜΕ. Όταν το προϊόν είναι ξανά σε απόθεμα, θα λάβετε ένα e-mail.
Πώς μπορώ να ξέρω ποιο μέγεθος να επιλέξω;
Χρησιμοποιήστε το διάγραμμα μεγεθών που βρίσκεται δίπλα σε κάθε προϊόν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, για να σας βοηθήσει να επιλέξετε. Εάν ακόμη και μετά τον έλεγχο του γραφήματος, δεν μπορείτε να αποφασίσετε ποιο μέγεθος θα ήταν το καταλληλότερο για εσάς, μπορείτε να μας στείλετε ένα e-mail με τις μετρήσεις σας στο info@lelosi.gr και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Τα κολάν LELOSI είναι κατάλληλα για εγκύους;
Το κλασικό κολάν LELOSI έχει ψηλή μέση, είναι πολύ ελαστικό και δεν περιορίζει. Γι' αυτό τα αγαπούν τόσες πολλές έγκυες γυναίκες. Φυσικά, εξαρτάται και από το σώμα σας και το μέγεθος της κοιλιάς σας. Στο πρώτο μισό της εγκυμοσύνης σας, το νούμερο που φοράτε κανονικά πιθανότατα θα σας ταιριάζει, αλλά τους τελευταίους μήνες σας προτείνουμε να επιλέξετε ένα νούμερο μεγαλύτερο. Δεν προτείνουμε κολάν από τη συλλογή Move, καθώς μπορεί να πιέσουν την κοιλιά σας λόγω του φαινομένου συμπίεσης.
Τα κολάν LELOSI είναι κατάλληλα για εντατική προπόνηση;
Η συλλογή Move είναι κατάλληλη για προπόνηση. Κατασκευάστηκε ακριβώς για αυτό το σκοπό, καθώς το υλικό είναι συμπιεστικό και πιο ανθεκτικό, ενώ έχει και πιο δυνατές ραφές. Τα κλασικά κολάν LELOSI δεν είναι κατάλληλα για εντατική προπόνηση, καθώς είναι πιο επιρρεπή σε φθορά του υφάσματος όταν εκτίθενται σε πίεση λόγω της εξαιρετικής απαλότητάς τους. Προτείνουμε τα κλασικά κολάν για καθημερινή άνεση.
Προσφέρετε τόσες πολλές διαφορετικές συλλογές κολάν. Πώς πρέπει να επιλέξω τα πιο κατάλληλα για μένα;
Ετοιμάσαμε έναν οδηγό για εσάς που παρουσιάζει τις διαφορές και τα χαρακτηριστικά διαφορετικών συλλογών κολάν. Είμαστε σίγουροι ότι αν τον δείτε, θα σας βοηθήσει να κάνετε την καλύτερη επιλογή. Μπορείτε να το βρείτε σε αυτόν τον σύνδεσμο.
Πώς πρέπει να φροντίζω και να πλένω τα ρούχα LELOSI;
Δίπλα σε κάθε προϊόν στον ιστότοπό μας, μπορείτε να βρείτε έτοιμες οδηγίες και πληροφορίες για τη συντήρηση των κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων.
Γενικά, συνιστούμε το πλύσιμο σε ευαίσθητο πρόγραμμα στους 30 βαθμούς.
Πριν τα πλύνετε, γυρίστε τα ρούχα έτσι ώστε η στάμπα να είναι στο εσωτερικό.
Δεν επιτρέπεται το στέγνωμα στο στεγνωτήριο. Οι πετσέτες θαλάσσης αποτελούν εξαίρεση.
Δεν επιθυμώ πλέον να λαμβάνω διαφημιστικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Πώς μπορώ να διαγραφώ από το ενημερωτικό δελτίο;
Στο υποσέλιδο οποιουδήποτε διαφημιστικού ενημερωτικού δελτίου μπορείτε να κάνετε κλικ στον σύνδεσμο για να διαγραφείτε από το ενημερωτικό δελτίο ή να προσαρμόσετε τη συχνότητα των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που λαμβάνετε.

Διανομή

Πότε μπορώ να περιμένω να παραδοθεί η παραγγελία μου εάν την πληρώσω σήμερα;
Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να αποστέλλουμε παραγγελίες εντός δύο εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της πληρωμής. Κατά την περίοδο των προσφορών και των εκπτώσεων, ο χρόνος αποστολής μπορεί να παραταθεί, αλλά προσπαθούμε πάντα να αποστέλλουμε όλες τις παραγγελίες το συντομότερο δυνατό. Μετά την αποστολή της παραγγελίας από την αποθήκη μας, ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από την επιλεγμένη υπηρεσία παράδοσης.
Ποια υπηρεσία παράδοσης χρησιμοποιείτε για την αποστολή δεμάτων και πόσες ημέρες πρέπει να περιμένω για να παραδοθεί η παραγγελία μου;
Όταν ολοκληρώνετε μια αγορά, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε την προτιμώμενη υπηρεσία παράδοσης. Μπορείτε να δείτε τις διαθέσιμες υπηρεσίες παράδοσης, την τιμή αποστολής και τον κατά προσέγγιση χρόνο παράδοσης σε αυτόν τον σύνδεσμο. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να επηρεάσουμε την ταχύτητα παράδοσης όταν ένα δέμα φύγει από την αποθήκη μας. Μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με το πακέτο. Ενημερώστε μας για την κατάσταση στο info@lelosi.gr και θα σας βοηθήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε.
Πού μπορώ να βρω τον αριθμό παρακολούθησης του πακέτου μου;
Όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη για αποστολή, θα λάβετε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης με τον αριθμό παρακολούθησης του πακέτου στη διεύθυνση e-mail που έχετε εισαγάγει κατά την υποβολή της παραγγελίας. Με αυτόν τον αριθμό, μπορείτε στη συνέχεια να παρακολουθείτε την πρόοδο της παράδοσης στον ιστότοπο της υπηρεσίας παράδοσης.
Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το κατάστημα δεμάτων/σημείο παραλαβής;
Κατά την υποβολή μιας παραγγελίας στον ιστότοπο, δυστυχώς δεν είναι ακόμη δυνατό να επιλέξετε απευθείας παράδοση στο σημείο παραλαβής. Μπορείτε να το κανονίσετε με την υπηρεσία παράδοσης με τον αριθμό παρακολούθησης, ο οποίος θα σταλεί στη διεύθυνση e-mail σας κατά την αποστολή.

Παραγγελία και πληρωμή

Ο courier δεν μου έδωσε απόδειξη όταν παραδόθηκε το δέμα. Ειναι ΕΝΤΑΞΕΙ αυτο?
Οι ταχυμεταφορές δεν παραδίδουν αποδείξεις/τιμολόγια, επίσης αυτά δεν περιλαμβάνονται στο πακέτο. Μετά την επιτυχή παράδοση του πακέτου, η απόδειξη/το τιμολόγιο αποστέλλεται αυτόματα στη διεύθυνση email σας.
Γιατί δεν μπορώ να εφαρμόσω κωδικό έκπτωσης στην παραγγελία μου;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο έναν εκπτωτικό κωδικό ανά αγορά. Εάν έχετε ήδη εισαγάγει έναν εκπτωτικό κωδικό, δεν μπορείτε να προσθέσετε άλλον. Είναι επίσης πιθανό ο εκπτωτικός κωδικός να μην ισχύει για τα περιεχόμενα του καλαθιού σας.
Πώς μπορώ να εφαρμόσω μια δωροκάρτα στην παραγγελία μου;
Μπορείτε να εισαγάγετε τον κωδικό της δωροκάρτας στο ταμείο, στο δεύτερο βήμα της ολοκλήρωσης της αγοράς σας, στην ενότητα που παρέχεται για αυτό το σκοπό. Πρέπει να εισάγετε σωστά όλους τους χαρακτήρες του κωδικού. Εάν αντιμετωπίσετε προβλήματα, ενημερώστε μας στο info@lelosi.gr και θα σας βοηθήσουμε.
Η δωροκάρτα μου έχει λήξει καθώς δεν έχει χρησιμοποιηθεί εντός ενός έτους από την αγορά. Τι μπορώ να κάνω τώρα?
Θα παρατείνουμε την ισχύ της δωροκάρτας σας. Στείλτε μας τον κωδικό της δωροκάρτας σας στο info@lelosi.gr και θα σας βοηθήσουμε.
Αν παραγγείλω μια ψηφιακή δωροκάρτα, θα την παραλάβω αμέσως;
Εάν παραγγείλετε μια ψηφιακή δωροκάρτα και την πληρώσετε αμέσως, θα σταλεί στο email σας εντός 1 έως 2 εργάσιμων ημερών. Εάν αγοράσετε μια ψηφιακή δωροκάρτα και επιλέξετε να την πληρώσετε με αντικαταβολή, θα σας στείλουμε μια φυσική δωροκάρτα.
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής στον ιστότοπο;
Οι τρόποι πληρωμής που υποστηρίζονται στον ιστότοπο, είναι η αντικαταβολή, η πιστωτική κάρτα.
Επιθυμώ να λάβω ένα τιμολόγιο εταιρείας για την παραγγελία μου. Πώς μπορώ να το αποκτήσω;
Στείλτε μας τα πλήρη στοιχεία της εταιρείας σας και μια λίστα με τα είδη που θα θέλατε να παραγγείλετε στο info@lelosi.gr και θα σας στείλουμε ένα προτιμολόγιο. Μπορούμε να εφαρμόσουμε τις ίδιες εκπτώσεις που είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο τη στιγμή της δημιουργίας του τιμολογίου σας. Δεν είναι δυνατή η αλλαγή της απλής απόδειξης σε τιμολόγιο, για μια ηλεκτρονική αγορά που έχει ήδη πραγματοποιηθεί.
Μόλις έκανα μια παραγγελία, αλλά έκανα λάθος με την επιλογή και θέλω να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία. Τι μπορώ να κάνω?
Ενημερώστε μας αμέσως το αίτημά σας στο info@lelosi.gr.. Εάν η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί ακόμη, θα την ακυρώσουμε ή θα αλλάξουμε το μέγεθος των ειδών, εφόσον είναι σε απόθεμα.

Επιστροφές και ανταλλαγές

Το μέγεθος των ρούχων που παρέλαβα δεν μου ταιριάζει. Μπορώ να τα ανταλλάξω; Ποια είναι η διαδικασία;
Φυσικά, μπορείτε να τα αλλάξετε, αν τα ρούχα δεν έχουν φορεθεί και πλυθεί. Συμπληρώστε το αίτημα ανταλλαγής σε αυτόν τον σύνδεσμο. Εκεί θα λάβετε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Εάν χρειάζεστε βοήθεια, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@lelosi.gr και θα χαρούμε να σας συμβουλεύσουμε.
Τα αντικείμενα που παρέλαβα δεν μου ταιριάζουν και δεν θέλω να τα κρατήσω. Μπορώ να τα επιστρέψω; Ποια είναι η διαδικασία;
Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με τα αντικείμενα που λάβατε, μπορείτε να τα επιστρέψετε. Συμπληρώστε το αίτημα επιστροφής χρημάτων σε αυτόν τον σύνδεσμο. Εκεί θα λάβετε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Εάν χρειάζεστε βοήθεια, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@lelosi.gr και θα χαρούμε να σας συμβουλεύσουμε.
Τα αντικείμενα που παρέλαβα είναι κατεστραμμένα. Τι μπορώ να κάνω?
Βγάλτε φωτογραφίες από τις ζημιές και στείλτε τις στο info@lelosi.gr. Συμπεριλάβετε τα στοιχεία σας και τον αριθμό παραγγελίας ή τιμολογίου σας. Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να επιλύσουμε το πρόβλημα με τρόπο που θα είναι ο καταλληλότερος για εσάς.
Έλαβα λάθος αντικείμενο. Τι μπορώ να κάνω?
Παρακαλούμε τραβήξτε φωτογραφίες των αντικειμένων που λάβατε λάθος και στείλτε τα στο info@lelosi.gr. Συμπεριλάβετε τα στοιχεία σας και τον αριθμό παραγγελίας ή τιμολογίου σας. Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να επιλύσουμε το πρόβλημα με τρόπο που θα είναι ο καταλληλότερος για εσάς.
Στο πακέτο που παρέλαβα λείπουν αντικείμενα από την παραγγελία. Τι μπορώ να κάνω?
Στείλτε μας τη λίστα με τα αντικείμενα που λείπουν στο info@lelosi.gr και θα φροντίσουμε να τα λάβετε το συντομότερο δυνατό. Συμπεριλάβετε τα στοιχεία σας και τον αριθμό παραγγελίας ή τιμολογίου στο e-mail, ώστε το πρόβλημα αυτό να επιλυθεί το συντομότερο δυνατό.
Θέλω να συμπληρώσω τη φόρμα επιστροφής στον ιστότοπο, αλλά δεν γνωρίζω τον αριθμό παραγγελίας μου. Που μπορώ να το βρω;
Λάβατε τον αριθμό παραγγελίας στο πρώτο μας e-mail μετά την αγορά, στην επιβεβαίωση της παραγγελίας. Εάν δεν μπορείτε να το βρείτε, στείλτε μας ένα μήνυμα στο info@lelosi.gr και θα σας βοηθήσουμε.
Πότε θα λάβω νέα αντικείμενα που ήθελα να ανταλλάξω/επιστροφή χρημάτων;
Οι αλλαγές/επιστροφές ειδών ενδέχεται να διαρκέσουν έως και 14 εργάσιμες ημέρες. Μόλις λάβουμε την επιστροφή σας και την ελέγξουμε, θα επεξεργαστούμε το αίτημά σας το συντομότερο δυνατό.